En dag kvar

Ja, imorgon är det julafton, hurray or not. Det finns ingen snö, det är plusgrader ute, ingen julkänsla alls. Det känns fruktansvärt tråkigt.
Gårdagen spenderade jag hemma hos sötnosen och såg på Sin City, underbart bra film. Den har verkligen fångat mig i alla fall. Sjukt bra! Mysigt värre. Var dock tvungen att kliva upp tidigt imorse och åka hem eftersom morbror skulle komma vid 11 tiden. Så vid 1 var jag väl hemma, tog en snabbdusch sen åkte jag, morbror & Jesper till Birsta. Hade hur kul som helst, min morbror är verkligen den bästa, har så grymt kul med honom jämt, och idag var inget undantag.
Sen åkte vi hem, käkade middag och sen spelade vi kort och drack lite öl.  Vid 6-tiden kom farmor & farfar.. 
Nu sitter jag och dricker vin och väntar på att bastun ska bli varm så vi kan basta. Sen ska vi klä granen och bara ha det trevligt. Och jag börjar bli lite full nu känner jag. Ha ha, men det är ju alltid kul! =P
Men näe nu ska jag gå och vara social med alla människor! =)
God jul allihopa :)

Fick en stor chock idag i alla fall :/ Kändes som en kniv rakt in i hjärtat :(


Tycker om dig så mycket sötnosen. SÅÅÅ MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback