Let me be your fantasy

oh yes!

Vaknade för ungefär en timme sen, kände att jag var tvungen att kliva upp, men huu så trött jag var/är.
Idag har jag enbart en massa plugg som jag ska göra, har inte alls någon lust, huvudet känns helt dött på mig. Jag tror att min hjärna har lagt av, den vill liksom inte fungera längre. Kan man komma med det som ursäkt till lärarna att man inte har gjort det man ska? Att hjärnan inte vill fungera? Jag tror inte det, men man kan ju alltid försöka och hoppas på det bästa.
Igår hade vi julavslutning med klassen, men jag låg i sängen och sov istället. Kände att jag inte hade någon lust alls att gå till skolan bara för det när jag hade det så mysigt.
Helgen blev i alla fall nykter, HA, det trodde ni inte va? Men jovisst jag klarade det galant. Okej det där lät lite alkis men det var inte så jag menade det. Jobbigt att vara nykter bara när alla andra går ut.
Tänkte gått ut igår men det blev inte så, tänkte gå ut på fredag också men det blir nyktert då också. Lika bra egentligen att spara cashen tills på juldagen. Då ska det brännas pengar och paaarta all night long med mina underbara puppisar.
På lördag kommer också farmor, farfar och morbror Peter. Dom ska vara här över julen, sen på annandagen(?) så kommer också mina kusiner, Pierre & Jonathan. Kommer bli supertrevligt, men trångt! Jag ska i alla fall sova inne hos Jesper så kan pensionärerna ta mitt rum. Allt löser sig!
Sen börjar vi skolan igen den 10:onde (Ja vi börjar 2 dagar senare än alla andra) och då ska vi äntligen få vara tillbaka på västermalm, underbart. Fast det har väl inte varit något fel på västhagen egentligen. Men det blir säkert jättebra. Och snart är det studenten, lovely. Och vad händer sen? Inte en aning.. Det får vi se då. Just nu hoppas jag bara på att jag kan få det där jobbet så att jag kan flytta hemifrån någon gång.
Och GRATTIS till Emma som ska flytta, hon fick lägenheten på Björneborgsgatan så i början av januari flyttar min puppis till den stoooora staden (ha ha) och blir stadsbo. Är så glad för din skull stumpis, ingen förtjänar det mer än du hjärtat!
Näe nu måste jag äta frukost och ta en snabbdusch innan jag ska gräva ner mig i skolböckerna.

Ha en bra dag alla!
/Jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback