What a beautiful wedding

"Yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore"

POUR THE CHAMPAGNE!


Idag har jag inte gjort nå mycket alls, kom hem vid 3-tiden, hann bara komma innanför dörren sen låg jag i handfatet och spydde som en gris. Trodde det var magsjuka men det tror jag inte nu, för jag har inte spytt något mer och jag har ätit 3 mackor! Om jag hade haft magsjuka hade jag ju bara spytt upp dom igen. Tror inte min mage mår så bra bara, jag behandlar den inte så snällt!
Imorgon ska jag på stan med falleballe, ska köpa julklappar och så! :) Och jag ska INTE köpa något till mig själv. Sen måste jag ringa och boka klipptid imorgon också! :) Men har sån beslutsångest för hur jag ska klippa mig, page med rak lugg eller som jag hade förrut? aahh kan verkligen inte bestämma mig. Vill göra nått annorlunda i alla fall. Nu har jag ju sett ut såhär i håret i ett halvår. Hua! Tråktråk.
Ligger i sängen nu i alla fall med brorsans dator och lyssnar på musik. Hääärligt. Tänkte att jag skulle se på Sin City eller Djävulen Bär Prada men då hade visst snorungen tagit bort filmerna från datorn :(  Och min dvd vill inte funka så jag får väl komma på nånting annat trevligt att göra istället. Borde egentligen sova med tanke på att jag ska kliva upp halv 10. Men jag är inte så trött nu, sov först mellan 3 och typ halv 7, sen sov jag nåe timmar till lite senare!
Imorgon ska jag städa massor, tvätta och plugga måste jag göra. Usch mamma är ledig 2 dagar i rad nu. Gaah måste hitta nått att göra annars kommer det bli galet här hemma. Vi kommer verkligen inte överens just nu. Det är bara bråk, bråk, bråk hela tiden. Jag orkar inte. Vill bara slippa vara hemma!
I helgen ska jag vara nykter också, trodde mormor skulle vara här hela helgen men hon kommer visst tydligen bara på söndag. Men men får ju träffa henne litegrann i alla fall, min söta mormor!

Nyår? Hrmf, vad fan ska vi göra? Antingen vara kvar hemma och ha middag & sen utgång? Åka till Sthlm till Therese & Cribba? Eller åka på kryssning till Tallinn? Kan inte bestämma mig. Vill helst åka till Tallinn men det känns som att jag inte har råd alls, är helt pank just nu och får inte pengar förrens den sista januari. Så jag vet inte hur det ska lösa sig. Men det vore ju roligast om vi gjorde det. Nathalie skulle kolla upp hur det var med åldersgränsen, om allt löser sig så sticker vi brudar dit :) Skulle vara såå jävla roligt i alla fall! :) Har åkt den båten förrut till Tallinn, då hade vi så GRYMT kul och då var vi även nykter, kan ju tänka mig hur roligt det blir nu när vi ska vara packade :)
Aja nu ska jag lägga mig ner och lyssna på lite musik innan jag ska sova.
Godnatt =)

Du är sötast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback