deppig

är jag idag, är så less på allting. GAH! är inte motiverad till nått, förrutom träna & pojkvännen såklart.
Jag är så arg, har så mycket jag bara vill skrika ut, men jag vet inte till vem.
Jag förstår ingenting, du är så grym. hur kan man göra sådär? det är inte normalt, det är SJUKT SJUKT SJUKT! du är en sjuk människa, en vidrig människa. jag förstår inte hur du kan leva med dig själv. kan du inte bara dö? snälla. världen skulle bli mycket bättre.. jag vill inte ens tänka på det. HUR HUR HUR HUR?

Jag hatar dig, jag hoppas att du får dö i din ensamhet, oälskad & ingen som märker ens att du försvinner, bättre förtjänar du inte. Jag hoppas du fattar det.

Jag är så glad att jag har mina underbara vänner, ni vet vilka jag menar, ni är guld värd! Ni vet vilka ni är som jag aldrig skulle kunna klara mig utan! Jag älskar er, utan er hade det varit omöjligt.

Kim, du är underbarast. Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig. Du är den perfekta pojkvännen & det kommer alltid vara vi. Du är luften jag andas, baby!
2003-07-16   -   the best day ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback