Jag

JagJag, en helt vanlig dag, när jag har tråkigt som vanligt. :P höhö!
Sitter vid datorn och gör typ ingenting, pratar med lite kompisar på Msn bara och väntar på att min älskling ska komma hem så vi kan börja laga mat någon gång! :)

Idag har jag varit på skolan, pratat med Syon bl.a. och jag har sån tur så jag behöver inte läsa Naturkunskap B, det ingick visst Medicinsk Grundkurs och Vård & Omsorgsarbete som vi läste i ettan. Så nu behöver jag inte välja till någon kurs för att plugga till sjuksköterska! :D Känns härligt.
 
Vi slutade kl. 12 idag, hur skönt som helst. Åtta stycken var vi som var närvarande idag, haha :P Säger som Anna-Britta att håller nog på att bli förkylning-skolless-skolk! :P På idrotten hade vi massage, emma masserade mitt skin, flärre & ben så bra. För några muskler hade jag inte!

Nej nu ska jag gå ner & fika och vara social med min bror.
Hade bra alla!

Kim, du är mitt allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback