Måndag 13:onde februari 2006

Jag är trött, är det ovanligt? Nej, det är jag jämt nu för tiden. Fast med mina nya tabletter. Gah!
Det enda jag har gjort sen jag kom hem idag är att ligga i soffan. Har bara rest på mig när jag ska gå på toaletten. Fan vad tragiskt. Jag är så trött hela tiden.
Imorgon är jag ledig, eller egentligen inte, vi har friluPsdag. Men den ska jag inte gå på. Jag har en massa skolgrejjer som jag MÅSTE göra. Så imorgon blir det plugga för mig. Sen på kvällen hoppas jag att jag får spendera alla hjärtans dag med min älskade. Det beror på hur mycket jag pluggar på dagen imorgon.

Fick tillbaka mitt MSK-arbete idag, fick MVG! :P haha. Det trodde jag inte, det blev ett skitarbete. Men aja, nu får jag iaf MVG i betyg i den kursen. Känns ju bra.

Nej nu ska jag ringa & godnatta min sötnos, Sov gott!
Älskar dig Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback