Min dröm

Om du ville och om du visste!
Om du vågade och slutade vara rädd, jag ville visa dig världen, min älskling!
Du borde följa med mig till himlen och blåsa små bubblor av kärlek. Så många gånger jag suttit på min äng och tänkt på att jag aldrig ska ångra mina beslut i livet. så många gånger jag tänkt på dig och på min framtid. Varför vill du inte följa med mig? Jag som vill träna på att spela gitarr och sjunga många och vackra sånger till dig. Vilja kramar om dig som mitt eget barn. Jag vill ju bara upptäcka världen jag föddes på. Varför kan du inte följa med? Det finns så mycket jag vill visa dig. Som platsen vi för första gången träffades på, Som du inte alls kom ihåg. Jag vill skära ut himlen och ge den till dig. Jag ska springa i solen och göra dig lyckligast i världen. Snälla, låt mig få göra det. Det är ju min högsta dröm. Min älskling, låt mig få springa och hålla din hand, det är ju du som är mitt allt.
Älskling, vi ska inte förstöra något den här gången. Vi ska bara vara tysta, inte ett ord, bara skratta.

Fast nu när allt kommer omkring så var det ju bara min dröm jag berättade som jag drömde inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback