SJUK

..igen, det var väl självklart.. är så jävla förkyld!
idag har inte jag gjort nånting.. åkte till Björk vid halv 1 tiden & skulle umgås med han & älsklingen & kolla på OS & dricka lite öl. Sen kom det lite mer folk som skulle festa..
jag åkte hem med halv 8 bussen för jag kände mig så sjuk.
så kollade jag på melodifestivalen när jag kom hem och jag säger bara en sak, PATETISKT! nåe jävla tioåringar som rappade, gaah! den enda som var bra var Linda Bengtzing, min idol! :P höhö!
nu ska jag sitta här en stund & inte ha något liv, sen ska jag se på "she's so lovely" 23.50 & sen ska jag nog sova, om jag inte orkar se på "From hell" med Jonny depp! ;)

Imorgon ska jag ut & äta med älsklingen & familjen, sen blire mys hemma hos älsklingen..
på måndag ska jag träna, sååå skönt! :D

harebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback