:'(

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag har gjort bort mig totalt i alla fall. Så jävla idiotiskt. Det var absolut inte värt det. Jag önskar att jag kunde få det ogjort, men det kan jag tyvärr inte. Känns så otroligt tråkigt att jag har sumpat mina chanser innan jag ens han lära känna dig. :( Men är man dum i huvudet så är man.. Jag förstår seriöst inte ens hur jag själv fungerar längre, det är som att jag inte känner mig själv. Har jag själv blivit en sån där idiot som jag alltid har hatat och inte förstått mig på? Nått jävla fel är det i alla fall. Jag vet inte vad jag ska göra snart, allt jag gör blir bara så jävla fel. Vad jag än gör så sårar jag någon.. Vill flytta härifrån, långt bort, träffa helt nya människor och slippa allt jävla skit här. Ja jag vill rymma bort från alla problem. Feg är man men tyvärr så är det så. Direkt efter studenten då sticker jag, har inte en aning om vart men här ser jag absolut ingen anledning till att vara kvar. Har funderat länge och starkt på om jag ska flytta tillbaka till mitt älskade Stockholm.. Där har jag massa människor som älskar mig och som jag saknar så otroligt mycket! Hur fan kunde jag flytta hit? :S gosh. Och till Njurunda av alla ställen. HAHA patetiskt. Känns som att allt rasar nu, har ingen koll på någonting. Hemma är det förjävligt, klarar snart inte av det här längre, snart går jag till soc., skolan, ja den går ju skitbra eller inte, orkar inte med ett skit, fattar inte ett skit. Tror jag har blivit dum i huvudet.. Ska det verkligen vara såhär? Ska allting vara såhär jävla svårt? Jag orkar inte längre, tyvärr, men det går inte! Jag försöker & försöker men det går verkligen inte.. Klarar inte av att hålla allt inom mig nu längre. Nu brister allt! Tror jag ska skriva in mig på nått akutskit, för snart vet jag inte vad jag tar mig till. :( :( :( :(

Snälla nån, hjälp mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback