:'(

Kanske kan det bli bra? Vem vet?
Nu vet ni i alla fall.

Idag har jag varit & käkat frukost på MAX med emma, åt massor! Onyttig mat mår man bra av, och emma fick mig till & med att skratta! Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med pizza. Muums, inte för att jag är sådär jättehungrig men aldrig nej till en pizza. Jag är ett fetto, I know.
Har pratat med mamma idag också, berättat för henne hur det ligger till, och hon sa att hon redan hade förstått det för länge sen. Att det märktes så väl? Men aja i alla fall så ska hon och jag ut och äta imorgon på Chats eller Tandoori, ska bli mysigt & gott. Kanske kan våran relation fixas nu också? Jag hoppas det. Man kan ju alltid försöka.
Och det har gått ännu en natt utan sömn, bara tårar. Kan dom aldrig ta slut? Jag orkar ju inte. Why? :'(
Vill att allt ska bli bra. Kommer det någonsin bli det? Can´t take this anymore. "I hate myself and I want to die" :(
Imorgon ska jag i alla fall åka in till skolan. Ska nog prata med A-B och så. Fixa allting!

"Where ever you go, what ever you do. My heart belongs to you "


Im yours..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback