ARG

Ja det är ju bara förnamnet. Så grymt besviken faktiskt, och att du inte ens kan be om ursäkt. Det sårar mig mest, det hade varit en annan sak om du gjorde det. Men näe du är bara grinig och hör inte av dig. Fegt & dålig stil tycker jag. Aja du får höra av dig när du känner dig reda för att säga förlåt, just nu känns det som att jag inte alls har lust att prata med dig. Men men sånt är livet, tråkigt men sant!
Det är så mycket nu som är så förvirrande, I need answers. Jag orkar inte gå runt & tänka hela tiden och att inte veta. Det är de värsta jag vet.. Jag vill veta på en gång. Annars så vill jag försöka att gå vidare. Jag vill inte hålla på att lägga ner tid & energi på nånting som inte kommer att hända. Jag vet vad du har sagt, men samtidigt så tycker jag att du har gett mig andra signaler, det känns som att jag har fått dubbla signaler. Och vad ska jag göra? Ska jag ge dig tid och visa att jag är en bra människa eller ska jag låta dig vara & gå vidare? Jag vet inte alls, och det känns otroligt jobbigt. Jag tänker inte fråga heller, tänker nog bara låta allt vara. Jag kan ju nog glömma allt.. Tror inte att jag har någon chans alls. Men jag vill så gärna, jag känner dig inte riktigt än, men ändå så vill jag så gärna ha en ny chans. Jag förstår inte det? Hur kan man reagera så här mycket på nånting när man knappt känner personen? Du verkar bara så underbar, du är en utav dom snällaste människora jag någonsin träffat. Åh, hur kunde jag vara så dum? FAN! Jaja, det är inte mycket att göra åt saken nu. Det är bara att stå för det man gjort och gå vidare. :'( :'( :'(

I´m so sorry for everything, I hope you know that!


Och mormor, jag älskar dig! Du kommer klara det här <3 Bli frisk!


Jag vill ha någon, jag vill inte vara ensam längre och inte hålla på. Jag vill ha nått seriöst.. Nån att mysa med. Men vem vill inte det? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback