En dag

ja, i en jävla dag hann jag må bra. Jag kände mig faktiskt glad & lycklig och tänkte att ja nu äntligen vänder det. Men näe.. Tji fick jag.
Jag vill bara försvinna, somna in & aldrig mer vakna. Jag hatar mitt liv, jag hatar allt. Allt är så jävla meningslöst och värdelöst. fuck everything..
Känner mig bara utnyttjad och lurad hela tiden. Det här funkar inte. Jag skiter i allt nu.. Jag orkar inte mer. Så fort jag blir glad så upptäcker jag något och blir så jävla ledsen & nere igen. Hur kan jag gå på allt? Hur kan jag tro att det skulle bli bra? Att jag skulle ha en sån tur? ATT JAAAG??? patetisk är jag. Så in i helvete!
När ska jag växa upp? Och när fan ska jag förstå?????


MEN DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!

du är inte så jävla bra som du tror att du är, bara så du vet.


jag hatar mitt liv, jag hatar mig själv. försvinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback