Fredagen

Ja igår så började kvällen hemma hos Emma Gustavsson i ljustadalen. Först middag sen förferke.. Satt i soffan jag & Äjlin och kollade på Idol medans dom andra söp & hade kul!
Sen vid halv 11 så tog vi med oss några fulla flickor i bilen och körde ner mot stan. Åkte först runt lite på Södermalm och letade en buske åt Jennifer som var tvungen att kissa :P Sen gick vi på Svenssons, gah massa heta hunks där :P ha ha. det var väl typ det som var kul, att glo lite :P jag Äjlin & Anna var nykter så vi pallade inte så länge. Åkte till Södermalm & hämtade Matilda och så drog vi på MAX, kanongott som vanligt =) sen åkte jag hem och sov. Och så blir man väckt kvart i tio på morgonen :/ gah ville bara döda telefonen! :( fyfan. men klev upp och gick och satte mig & kollade på skidor. Sen har jag städat hela övervåningen, skurat hela badrummet & vikt massa tvätt. Har nyss varit ute på en prommis med vovven också. Och nu ropar duschen, sen blire middag & sen förferke & sen krogen :) Ikväll ska jag ha kul, inget ska få förstöra det! Den här kvällen är min, och den som...... gosh passa dig bara, det är de enda jag säger. :@ :@

Ska bränna en paaaartyskiva nu :) seeees ikväll, pussis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback