I never loved you enough to trust you, we just met and I just fucked you

Dj pulse - Where ever you go vs. superman    oh yes, love it!


Tankarna snurrar, allt känns så overkligt. Det känns som att allt är en enda stor dröm! Jag förstår ingenting, och det känns som att jag inte kan skilja på drömmar och verklighet längre. Jag påverkas så starkt av det jag drömmer, tror kanske att det är sant. Men det är det inte, och kommer aldrig att bli heller. Jag lever i en fantasivärld, jag orkar inte med verkligheten så jag drömmer mig bort istället, och önskar att allt någon gång kommer bli bra. Men nu vet jag, det kommer inte bli det. Jag måste sluta drömma, och vakna upp och se verkligheten och förstå att det är såhär det kommer att vara, för alltid! Det är bara att acceptera. Lycklig kan man inte bli, det är överskattat och omöjligt. Den dagen jag blir lycklig så ska jag springa naken runt hela Sverige, det lovar jag! För jag vet att det aldrig kommer att hända. Vad är meningen med allt? Varför finns vi? Det måste ju finnas någon anledning. Vi lär ju knappast bara finnas här för skojs skull. Eller? Varför alla dessa frågor? Hela tiden? Jag finner ändå inga svar.
Jag orkar inte längre. Har inga krafter kvar!


:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(




"We are livin' in a fantasy without meaning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback