Kiss my ass

Hmm.. Orkar inte med dina lekar längre.


Så underbart att vara i Stockholm i alla fall, har varit med Therese (kusin) Cribba (pojkvännen) idag. Väldigt trevligt, det är alltid lika kul att kolla när dom bråkar =P Har typ bara legat i sängen hela kvällen och sjukat oss! Åh så härligt att komma på andra tankar, sen blev det lite kortspel. Har nyss kollat ¨på film med farmor, den håller fortfarande på men jag fastnade här som vanligt! =) En sann datanörd kan man ju lugnt påstå att jag är! =)
Imorgon ska jag jobba litegrann, tjäna lite cash =P Sen ska Therese hjälpa mig med pluggningen =/ På tisdag ska vi gå på stan och ev. shoppa =) Sen på onsdag blir det utgång =) Kommer bli kanon..
Sen får vi se när jag kommer hem, känns inte som att jag har någon anledning till att göra det en på ett tag i alla fall.

Du vill verkligen inte att jag ska klara det här, du vill att jag ska gå under. Tack för allt! Du är ingenting i mina ögon längre, du får mig att må så jävla dåligt. Och sluta kom springandes med dina ursäkter, det är över nu! För alltid, Its too late. I´m sorry, but that´s the way it is.


Shooooooooooot me :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback