life is a living hell

:'(


har inte sovit nånting inatt, kanske nån timme nu på morgonen! :'( har legat och drömt massa mardrömmar hela natten & tårarna har aldrig tagit slut.. jag orkar inte mer! jag blir tokig på det här. vad ska jag göra? hur ska allt kunna bli bra? snälla.. jag försöker & försöker men misslyckas gång på gång. varför? jag vill bara att allt ska bli som det var förrut. jag vill att ni ska älska som ni en gång gjorde, jag är ju erat. ni kan inte göra såhär mot mig, ni måste älska mig, det är eran plikt.. jag har inte önskat att få hamna här, jag har inte önskat att få finnas. varför i helvete ska det vara såhär? :'(
jag vet inte vad jag tar mig till snart, känns som att man är kapabel till vad som helst. Kan inte nån bara komma och rädda mig? Ta mig härifrån? låååångt bort? så jag slipper allt. jag har inget här att göra.
jag känner bara att mitt liv blir mer och mer likt ditt för varje dag som går, och det vill jag inte, det kanske är det värsta som kan hända. jag måste ta mig ur det här, ta tag i mig själv och göra någonting åt allt. ta tag i problemen. men kommer jag att göra det? nej, jag stänger in mig eller rymmer iväg. självklart så har jag alltid gjort & det har alltid funkat förrut, men inte längre. det går inte.. allt kommer ikapp en till slut..
orkar inte mer nu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback