Man måste våga chansa för att vinna

Ja så äre!


Idag har jag inte gjort så mycket, klev upp ur sängen vid halv 2, tog en prommis med vovven, sen lagade jag mat, duschade, såg på tv & nu sitter jag här. Skulle åkt & tränat med pappa & brorsan, men jag blev så arg & stannade hemma istället. Men nu ångrar jag mig, skulle ha varit skönt att tränat lite ikväll, var ett tag sen nu. Men det får väl bli någon annan gång. Imorgon ska jag i alla fall till skolan, har saker att göra & sen så måste jag ju tömma skåpet. puh jobbigt. Sen ska ja käka lunch på stan & kanske ta en shoppningsväng? :) Vill ha mina mormorstövlar, är så jävla arg, dom finns i birsta! Jag SKA ha dom.. Men nu har jag för mycket stövlar, gaah skonörd som man är! :/ 

Mycket tankar & funderingar just nu, när ska allt sluta? :'( När ska allt bli bra? Blir det nånsin det?


"Om man inte får den man älskar får man älska den man får"


You don't believe,
It won't be long,
You believe it's all gone wrong.

But I, believe you,
I need you,
I love you,
I won't leave you.

I feel you,
I breathe you,
I won't leave and I don't decieve you.

Wherever you go,
Whatever you do,
My heart belongs to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback