What a mess.

jao. nu har jag verkligen ställt till det ordentligt för mig själv? gosh.. hur fan ska jag ta mig ur det här nu då? :'( kukhelvete! måste fixa samhällen också, ska vara klart idag, har inte ens börjat. Åh jag orkar verkligen inte. Idag är det inte min dag känner jag.. klev upp för ca en timme sen, funderar på att gå & lägga mig igen, orkar inte vara vaken. Ser ingen anledning till nånting. Ingen lust till nått, ingen motivation. Har feber också idag, hög feber tror jag, mår riktigt skitdåligt. Svettas hela tiden & är helt yr.
Men jag mååååste plugga, och ringa dit måste jag göra också. Jag törs inte, jag vll inte! :( jag klarar mig själv.. Det vet jag. Jag behöver inte eran hjälp.
Och så måste jag till läkaren, måste få ett sjukskrivningsintyg, annars ryker mitt studiebidrag, då är jag pank tills sista januari. :/ det går inte.. Inte vad jag behöver just nu.


I just want to disappear.




/lonely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback