Längesen..

...ja som jag var inne och skrev här nu. Mycket har förändrats sen dess i alla fall. Nu lever man livet som singel, känns underbart skönt, även fast jag saknar vissa stunder så är det här i alla fall det bästa. Tre år var det vi, och det känns verkligen som att det var en evighet sedan men det är bara 4 månader sen ungefär. Jag var lycklig med dig, men på slutet gick allt så fel, mina känslor försvann och jag kände mig instängd! Det fungerade helt enkelt inte. Jag behövde min frihet, min frihet att göra vad jag vill. Och den har jag nu.
Tack för allt i alla fall, jag kommer aldrig att glömma dig!

Allt är förövrigt väldigt förvirrande nu. Det känns konstigt, vet inte riktigt vart jag har vissa känns det som. Orkar inte tänka heller..


Har inget mer att skriva nu

/jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback