Åhhh

Nu börjar mitt ansikte äntligen komma tillbaka. Jag är så glaaaaaaad.. Hoppas det mesta hinner försvinna innan helgen. Det brukar alltid vara fester och så i byn över påsken ju. Vanligtvis på långfredagen så är vi alltid allihopa ute på isen (eldsjön tror jag?) och grillar, åker skoter, dricker alkohol och har massa lekar och tävlingar. Och vi "nollåttorna" som vi kallas är alltid i ett lag och möter dom andra byborna där uppe. Nu är ju inte min familj "nollåttor" längre. Men vi räknas ändå som såna :-P Men dom senaste vintrarna så är det aldrig nästan någon snö så det har blivit inställt och det är väl samma sak i år. Men vi får se till att hitta på något annat roligt. :-)
Idag skulle jag kliva upp halv 10, men råkade visst stänga av larmet och somnade om till 12. Riktigt skönt var det.. Och sen dess har jag pluggat litegrann, tvättat och nyss tagit en dusch. Såå skönt! :-)
Plus att jag åt chockladpudding till frukost. gaaah! Jag kommer att ha ihjäl mig själv snart.. Jag ska sluta klaga på att jag har blivit fet, jag får fan skylla mig själv. Men näe nu ska jag säga det här för miljonte gången, nu måste det bli en ändring.

Näe nu ska jag klä på mig och sen dammsuga huset, det blir så grusigt och hårigt när man har hund. Måste fan dammsuga minst 3 ggr om dagen, puh!

Lär väl blogga mer sen, ;-)

Ha en bra dag
puss


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback