Äntligen hemma

Jaaaaaaaa, så jag har längtat. Men varför? Vad finns det för bra här hemma då? Inte ett skit! Eller jo min puppa såklart som jag ska ringa till snart. Hon är det enda bra :-) Dig trodde jag också, men så fel jag hade. Du var då fan inge bra. Du har igen bevisat vilken jävla idiot du är. Näe nu är jag så jävla less, ska aldrig nånsin mer öppna käften. Det blir bara skit ändå. Jag fattar inte vad jag håller på med riktigt. Kan jag bara banka in lite vett i huvudet nån gång? Huva, blir så arg. Nu sätter jag PUNKT!!!!! THE END.

Jaa utgång på onsdag då kanske? ;-D Käkar ju fortfarande pencillin då men va fan. Lite kul ska man väl få ha här i livet. Under hela påskhelgen har jag druckit en halv folköl, det är de enda. Så jag förtjänar fan att få supa då. Ska kolla om Nathalie fortfarande ville det ;-D Är lätt sugen på en fylla nu kan jag lova. Det enda som kan bli problem är ju att ta sig hem, går ju inga nattbussar på onsdagar från stan. Men sånt där brukar alltid lösa sig? eller hur? ;-D ;-D ;-D Finns alltid nån som ställer upp, hahahahaha!

Nu ska jag äta mat, sen ska jag nog ta och packa upp, tvätta lite. Sen kanske ta en promenad i det härliga vädret. Har ju bara levt på godis och läsk hela tiden. MÅSTE BRÄNNA KALORIER NUUUUUUU!!!! fettovarning


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback