Deppig

Känner mig verkligen deppig nu. Har nyss kollat på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Har sett den förut men den är så bra så jag var tvungen att se den igen. Och jag blev så otroligt deppig och kände mig så ensam.. Jag vill också ha någon, ha någon som man bryr sig om och som bryr sig om en tillbaka. Kommer man hitta nån sån? Just nu känns det i alla fall otroligt långt bort.
Jag vill vara kär, lycklig.. Känna den där underbara känslan i magen igen. Att det pirrar.. Att få vara med en person som man enbart blir glad av. Som kan göra en lycklig.. Är inte det det underbaraste som finns?
Jag kände verkligen så med en person för ett litet tag sen, det var verkligen äkta kärlek från min sida.
Näe nu vill jag inte tänka mer på det. Jag har gått vidare, jag ska gå vidare. Jag försöker ju släppa det där!
Gah, jag skulle aldrig ha kollat på filmen. Så där lycklig är man ändå inte, äkta kärlek finns inte längre. Människor respekterar inte varandra längre.. Allt är bara lek, jämt. Man kan aldrig lita på någon! Lika bra att hålla sig borta från killar. Man blir ändå bara sårad.. Man får hålla sig till drömmarna istället..

Har städat hela dagen idag.. huva så jobbigt det var. Men verkligen rensat nu, slängt flera kassar med kläder och massa skräp.. Hittade en stor säck i garderoben också med enbart ölburkar. Eller mamma hittade den.. Hon bara skrattade och tyckte att jag var knäpp och undrade hur mycket jag dricker egentligen. :-P Hon hittade annat trevligt också. hahahahaha :-P Sen skämtade vi lite roligt om det, men inget som jag skriver här. Haha.

Hemma från skolan imorgon då, blir nog borta hela veckan. Eftersom det troligtvis är svinkoppor jag har så smittar det nämligen. Gick in på sjukvårdsrådgivningens hemsida förut och läste. Alla symtom jag har tyder på att det är svinkoppor :-/ Så kl 8 imorgon bitti ska jag ringa läkaren. Måste ringa till A-B också och förklara läget. Hoppas hon tror på att jag verkligen är sjuk på riktigt. Annars får jag väl skicka en bild till henne :-P Närå men jag kan ju faktiskt be läkaren om ett sjukintyg..
Usch jag vill inte vara såhär ful och äcklig längre :-/

På fredag åker jag till stugan också, ska bli så härligt att komma bort och tänka på lite annat. Låta hjärnan få vila från allt det här ett tag.. På torsdagen åker farmor, farfar & kusin Therese upp. På fredagen åker jag, Jocke, pappa & Ronja upp (jag kör, med släpvagn :-S) och lite senare på fredagen ända från värmland så kommer faster Åsa, Kusin Sofia, hennes karl David, kusin Lovisa & kusin Jonathan. Åh det ska bli så himla kul. Umgås med alla bönder däruppe också.. Finns verkligen inget bättre. Sen fyller jag ju år snart också, 16:onde april.

Näe nu ska jag ta och spela lite bitch, måste ju slå gullpuppan nathalies rekord ;-)


jesssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback