En lika ointressant dag

som alla andra den senaste tiden.
Fortfarande sjuk, mår dock liiite bättre nu. Vill så gärna gå på skolan, helt otroligt nog så saknar jag den faktiskt. Believe it or not. Men eftersom jag fortfarande smittar så kan jag inte. Men på fredag får jag gå, hoppas att jag är bättre då. Måste i vilket fall som helst åka till skolan då och lämna kvittot på att jag har betalat balen så jag kan få själv inbjudningskortet. Samt att vi ska skriva ner kavaljer och sånt. Jag ska gå med min puppis Nathalie ;-D
Idag sov jag till kl 3, eller jag blev till och med VÄCKT då. Huva, undrar hur länge jag hade sovit annars.. det är inte alls bra. Och nu har jag absolut ingenting alls att göra. Alla sover eller är tråkiga. Och det känns som att jag inte kommer somna på hundra år. Kanske ska gå ner och lägga mig i soffan och slå på en film eller något och sova där. Eller sova där måste jag göra, för den stjärna som jag är så har jag spillt ut såpbubblor i hela sängen så den är dyngsur.
Jag vet inte riktigt hur jag mår idag, mitt humör pendlar upp och ner varje sekund känns det som. Och just nu är jag tyvärr nere.. Jag måste lära mig att kontrollera mitt humör och försöka att inte låta det gå ut över andra. Men det är väldigt svårt.
Jag är inte alls den där glada människan längre.. Jag känner mig aldrig glad när jag vaknar.. Utan varje dag känns bara som ett måste. Jag förstår inte varför det har blivit så.. Jag menar, alla är vi väl deppiga ibland. Men att det är så varje dag? Var länge sen jag kände någon lycka i kroppen. Även om den bara varar för en kort stund...
Men det blir väl bättre snart hoppas jag.

Sitter förövrigt och kollar runt lite på internet på snygga klänningar. Försöker få lite inspiration och ideér till vad man kan ha på sig på själva studenten. Helt klart ska jag ha en klänning, och en vit såklart (så tråkig är jag). Hittade två stycken som jag tyckte var snygga i alla fall.

image52
Detta är den ena, den kanske är lite kort men jag tyckte ändå att den var så himla snygg

image53
Detta är den andra, tyckte den var så söt.

image54
Kate Moss, kan man bli snyggare? Och vad hon än slänger på sig så ser hon alltid superchick ut. Min stora idol.

image55
Och här är hon igen. Vacker är ju bara förnamnet.


I alla fall, tillbaka till klänningarna. Det gäller ju också att hitta någon snygg klänning som finns i dom usla affärerna vi har här i Sundsvall. Knappast samma utbud som i Sthlm. Känns som att det börjar dra ihop sig litegrann nu och panik får jag. Det är bara 50 dagar kvar. Och studenten tar man ju bara en gång i livet, därför vill jag verkligen se fin ut och ha en klänning som verkligen passar mig. Helst av allt vill jag ha en axelbandslös klänning som sitter riktigt fint. Helst lite tajt över brösten och så, sen lite större längre ner.  Typ lite 50-tal..
Men får se vad man hittar. På fredag ska jag också till stan efter jag har varit på skolan. Måste ju köpa skorna nu. Men med min jävla otur så lär dom väl inte finnas kvar.. SNARK!
Näe nu ska jag gå ner och kolla om det är något roligt på tv:n annars får jag väl försöka sova.
Måste få klart mitt skolarbete imorgon också, suck.

Sov gott alla.
jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback