En solig fredag

Idag är det soligt och fint väder, lite kallare ute kanske men jag går sommarklädd ändå :-)
Köpte ett par jeans idag, dom var på rea och jag har velat ha dom skiiitlänge. Ett par randiga från gina, kostade bara 49 kr så det var jag värd. Sen ska jag inte handla mer, nu är det stopp för mitt shoppingberoende. Var hos kuratorn igår och pratade ut, huva, snackade om att allt bara kom. Har aldrig öppnat mig så för en kurator förut. Sen när jag kom hem pratade jag direkt med mamma och pappa, så allt är löst nu.. Förutom att jag aldrig kommer få ha hand om några pengar :-P (Jag har tömt mitt sparkonto som jag absolut inte får röra om ni undrar). Nej men dom ska hjälpa mig att inte handla upp allt på en gång. Jag kan inte gå in i en affär utan att handla något, jag måste handla, så äre bara.

Åkte tillbaka till skolan efter det, men vi var 4 st på lektionen så Kenneth skickade hem oss kvart över 12. Härligt som fan. Nu sitter jag här och ska bränna en skiva, sen tänkte jag gå ut och glassa en stund i solen med en massa modetidningar och bra musik.
Ikväll blire lugnt, imorgon också och på sista blire grillning, kubb + vindrickning med roliga människor. :-)

Och idag flyttar Nathalie, hoppas allt går bra gummsilummsan. Kanske ska åka dit och kolla om hon behöver hjälp med något? :-)
Jag är ju ändå nykterist så :-P (förutom på måndag då jag har halvnykterist)


Ha en underbar fredag kväll!

jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback