Första grillningen

för året hade vi idag.
Gjorde grillspett med vitlöksmarinerad fläskfilé och massa olika korvar, också klyftpotatis till samt tzatsiki och bearnaisesås. hur gott som helst :-) har suttit ute hela dagen i bara linne, så varmt ute alltså. sen fikade vi, åt tårta och så. och nu har mormor & roffe nyss åkt..
ska sminka mig nu och sen ska jag gå till bussen. ska åka till emma persson på inflyttningsfest :-)
dock nyktert för min del. det blir nog skitskoj ändå ;-) kanske blir en sväng på krogen efter det?
vem vet :-)
men nu måste jag skynda mig.

ha en kul kväll för det ska jag ha med mina hjärtan ;D


jessss


GAAAH DET ÄR TUSEN MYGGOR HÄR NU SOM DÖDAR MIIIIIIIIG!!!!!!! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback