God morgon

Eller god eftermiddag kanske man ska säga. Vaknade kvart över 1 idag, huva! Trodde kl var typ kanske 11 eller något. Sovit bort hela dagen, inte bra. Jag som skulle plugga.
Men tänkte göra det nu i alla fall, ska försöka få klar bokgrejen, har fortfarande lite kvar. Har kopplat boken till att hon har en depression iaf, men jag har inte skrivit klart om det. Och inte skrivit klart om stöd och hjälp heller. Så jag tänkte att jag skulle få klart hela det där arbetet idag.
Sen för ett antal veckor sen började vi med skador i friskvården. Detta arbete skulle vara klart till påsklovet och då fick vi en jävla lång tid på oss kan jag lova. Men jag insåg idag att jag inte ens har börjat :-P Så nu har jag valt en skada iaf och det blev ryggskott (som jag själv har haft ett antal gånger). Så nu har jag skrivit ut fakta om det så är det väl bara att sätta igång. Mitt mål är i alla fall att jag ska börja idag.
Jag är ju trots allt sjuk, så jag måste ju försöka ta det lite lugnt.
Det värsta är att jag har fått utslag runt ena ögat, precis i kanten. Så det är uppsvällt som fan. Ser ut som jag har blivit slagen. Så jag ser alltså ingenting med det ena ögat, det är bara suddigt och svart. Lite frustrerande kan jag lova att det är.
Men näe äre back to buisness.


HJÄRTAT, jag älskar dig<3




jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback