Godmorgon!

Eller ja, goddag.
Vaknade för ca 3 timmar sen.. Har sovit jättedåligt, oroligt och drömt en massa mardrömmar. huva!
och inte ser jag bättre ut i ansiktet idag, fyfan! ännu mer nu. min högra halva av ansiktet är täckt av utslag. inte en centimeter fri hud där :-/ fyfaaaaaan! varför har jag alltid sån otur? vad är det för fel på mig?
ska kliva upp 8 imorgon bitti iaf och ringa till läkaren. blir nog ingen skola den här veckan. absolut inte om jag ser ut såhär..

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har suttit och spelat bitch i typ 2 timmar nu iaf.

plugga måste jag försöka göra, sen ska jag storstäda lite här på övervåningen. huva :-(

Och idag åker björkan utomlands, hon ska åka till någon ö som ligger vid afrikas kust. FUSK!!! jag vill också åka.. snart är det äntligen påsklov också, då ska jag åka till stugan och vara med hela släkten. mysigt :-)

näe nu orkar ja inte skriva mer..



vad håller jag på med? :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback