I´m here without you baby

I think about you baby
And I dream about you all the time






Is this the end? Is this really how I end?


Jag har ingen ork, ingen kraft, ingen vilja. Ingenting kvar.
Allt känns så meningslöst, allt känns så dött.
Det är dött inuti mig. Det är bara tomt, min kropp är helt tömd.
Tömd på alla känslor som jag en gång hade.
Den gången då jag litade på människor, och framförallt
jag litade på dig.
Ingen ska någonsin få komma mig så nära igen.
Jag tänker aldrig göra om detta misstag.
Den här gången har jag lärt mig,
det finns inga goda människor i den här världen.
Allt handlar om hat, att svika varandra.
Jag tänker inte bli sviken mer.
Jag orkar inte vara rädd, rädd för att mista allt.
Det enda som finns kvar av mig nu är mitt skal.
Min själ har lämnat min kropp, mina känslor har lämnat min kropp,
mitt hjärta har lämnat min kropp.
Allt är förstört, allt är krossat.
Det finns bara en trasig liten flicka kvar,
som har försökt så många gånger.
Men har dock bara upplevt samma besvikelse,
om och om igen.
Hur ska detta sluta?



jessss :'( :'( :'( :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback