Imorgon

fyller jag 19 år.
Jag är döless. Bältrosen är tillbaka.. alla utslag hade försvunnit och mitt ansikte var äntligen tillbaka efter 2-3 veckor. Igår kväll kände jag hur det började klia igen och imorse när jag kollade mig i spegeln så har dom kommer tillbaka. det varar som fan och det gör så jävla ont!!!!!! vaaaaa faaaaaaan. gud straffar mig för ngt!!!!

kvällen igår var i alla fall helt underbar. åkte först till nathalie, var där med henne och amina och snackade lite skit, lockade mitt hår och gjorde oss i ordning. sen åkte vi ner till persson & danne som har flyttat ihop. hade det trevligt blev bjuden på massa alkohol fast jag inte skulle dricka. men jag blev INTE full. bara lite glad..
vid 11 åkte vi in till stan, gick ner på 360, hängde av oss jackorna och så gick vi vidare till daltoons. första gången i mitt liv som jag var där. fyfaan vilken jävla krog! tänker aldrig mer sätta min fot där.. såg hur alla äckelgubbar bara glodde. näe fyfan +o( så snabbt tvingade jag nathalie & amina tillbaka till 360. vi dansade typ hela tiden och hade såååå jävla roligt.
sen gick vi till max, nathalie & amina var hungriga.. sen tog vi en svart-taxi till jonne & robin. spelade 500 ett tag tills danne kom och hämtade oss. vi skjutsade hem nathalie & amina till bredsand, sen åkte vi runt lite och sen hem och la oss. en toppenkväll var det :-)
vaknade väl vid halv 3 idag :-P försökte att sminka över mitt ansikte och sen tog jag en promenad till stan och så åkte jag hem.. (bussarna går så jävla dumt från nacksta på helgerna så man missar 20:n) därför tog jag en 40 minuters promenad i högklackat. jippie :P
beställde en pizza direkt när jag kom hem, åt 2 tuggor sen mådde jag illa och sen dess har jag bara legat i soffan. helt slut!
får se om det blir skola imorgon, ska se hur mitt ansikte ser ut. vill ju iaf åka in till stan och köpa mina 2 par nya skor innan de tar slut.
ska ringa läkaren det första jag gör i morgon bitti iaf, måste väl påbörja en ny pencillin kur nu antar jag, snaaark! tänk om det inte hinner försvinna till balen? :'(

aja nu ska jag gå ner och kolla på film....
hoppas alla har haft en bra helg!
jessss

PUPPAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback