Inte lika arg

Näe nu har jag lugnat ner mig litegrann. Är fortfarande arg och less, men det är bara att acceptera. PUH! snacka om att ha oturen på sin sida just nu.

Ialla fall kollade jag på hockey förut, som vanligt. Pappa kollade med mig också, satan vad vi tjoade och skrek. En riktigt härlig match var det. Tredje perioden var ju hur klockren som helst :-) Och Modo vann, underbart :-) Jag vet, jag hejar på färjestad, har alltid gjort & kommer alltid göra. Men eftersom dom som sagt är ute så är det Modo som gäller, och varför? Jo just för att dom slog ut sugiga Timrå :-P
Pappa har också lovat mig att vi ska gå på så många hockeymatcher som bara går nästa säsong ;D yippiee.

Har nyss bytt sängkläder (eftersom jag har bältros måste jag göra det varje dag, drygt) och lagt mig i sängen med bärbara. Hur skönt som helst :-)

Min gumma, jag älskar dig så mycket. Hatar att se dig såhär.. Du är bäst, glöm aldrig det <3

Näe nu ska jag ta och spela lite bitch, har inte spelat sen imorse :-O


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback