Kiss me baby

Ligger i sängen nu.. Är hur jävla uttråkad som helst. Ingen spelkompis ikväll :-(
Ska sova nu snart hade jag tänkt. Ska upp vid 9 och åka till vårdcentralen ju. Huva!
Nu lär jag väl få äta tusen olika sorters pencilliner i månader.. Mina halsmandlar är stora som pungkulor ungefär, har skitont i öronen, ansiktet ser ut som en sönderknullad röv ungefär, plus att jag har hög feber. GAAH!!!
när allt det här är över så ska jag fan inte behöva vara sjuk på 20 år. Nu har jag varit sjuk tillräckligt.
Tro det eller ej men jag saknar faktiskt skolan. Börjar bli lite less på att bara gå hemma som jag har gjort nu i 2 ½ vecka. Finns absolut ingenting att göra. Eller jo det finns massor att göra men jag har inte orken.
Blötte ner massa handdukar förut och la in dom i frysen. Sen la jag dom över ansiktet.. Det var så himla skönt.
Det skulle säkert ha gått att steka ägg på min panna idag, så hög feber som jag har haft. Det är förjävligt!
Tack för presenterna också. :-)
Är dock lite besviken. Varken mormor, farmor eller farfar kom ihåg att ringa och säga grattis. Inte likt dom.. Men men, antar att det blir så kanske när man blir äldre. Farmor har blivit så sjukt senil på sista tiden. Och man ser verkligen hur dåligt hon mår utav att hon inte kommer ihåg saker. Det är jobbigt att se :-/
Imorgon måste jag gå på banken också och betala in till balen. Sen måste jag åka på skolan torsdag eller fredag och lämna in kvittot så att jag får mitt "inbjudningskort" till  balen. Huva vad komplicerat det är.
Och idag skulle jag ju köpa mina skor, men det gick ju såklart inte med tanke på hur sjuk jag är. Fan dom kommer absolut inte finnas kvar nu ju :-(
Näe nu ska jag nog ta och försöka sova..

God natt

jessss

image46

En sån här har jag nyss tryckt i mig, en 200 grams. ;-) Här försöker vi verkligen bli smal :-P
Haha men det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback