Lite mer smått & gott

Vad brukar du använda på läpparna?
Lypsyl, ibland läppglans men väldigt sällan

Hur många kuddar sover du med?

2-3 stycken

Är du utseendefixerad?
Ja, det är jag.

Vilken kroppsdel tycker du är viktigast på en kille?

Hmm ;-), närå men jag vet inte, hela kropppen är nog lika viktig

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har ingen piercing, men en tatuering

Hur mycket känslor ska en kille visa?
Mycket känslor.


Tror du på den stora kärleken?

Ja, det gör jag


Vilken är din favoritmånad?

April, eftersom jag fyller år. Sen sommaren såklart, juni, juli & augusti

Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;? Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp??
Hmm, det beror på. Om det är från en person jag känner så hade jag sagt tack och blivit glad. Men om det kommer från en helt främmande person på en klubb t.ex. hade jag sagt åt han att dra.


Vad föredrar du, nattklubb eller bar?

Nattklubb


Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?

Jag har den alltid nära mig ;-) Utan handväska känner jag mig handikappad

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?

Josefine tror jag


Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?

Hmm, jarå, den duger just nu.

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
En skog :-P

Vad tycker du mest om? Pizza eller hamburgare?
Pizza, absolut!


Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Ebba, helt klart.


Vad föredrar du, knappar eller rosetter?

Hmm, svårt. Båda lika mycket.

Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Jaa, men dom använder jag inte.

Vilken bil skulle du vilja ha?
En gammal amerikanare eller en ny bmw cab


Vad använder du för shampoo?

Wella eller Gliss

Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?

Spice girls och Backstreet boys :-P

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?

En mysig hemmakväll lätt, om man har någon att mysa med såklart ;-)

Klipper du håret regelbundet?
Njaa, jag klipper det när jag känner för det. Ibland ofta ibland lite längre tid emellan. 

Blyg eller framåt?
BLYYYYYG

Vilket var ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Bästa ämne; Musik tror jag. Sämsta ämne; Idrott och matte.


Är du kär i någon just nu?
Ingen kommentar

Hur ser din drömkille ut?
Jag vet inte alls :-S


Vart går din gräns för otrohet?
Att killen smyger för mig. Jag är nog ganska hård på otrohet.


Favoritgodis?
Choklad absolut


Viktigaste/sämsta egenskapen hos en kille?

Den viktigaste är ärlighet


Vem pratade du med i telefonen senast?

Mitt ex.


Har du någon envis beundrare?
Haha det tänker jag inte skriva här. Men jag kan väl säga JA!


Har du bra självfötroende?

Nej inte nå vidare...


Sol- eller snö- semester?
Just nu SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback