Lite saker

Tio första

  1. Första bästa kompis: Ingela Sjöman
  2. Första bil: Har inget körkort ännu
  3. Första kärlek: Christoffer nånting?
  4. Första husdjur: Humpe, min kanin 
  5. Första semester:  Kreta, när jag var 3 år
  6. Första jobb: Kontorsjobb på PRO i Sthlm
  7. Första köpta skiva:   Inte en aning, GES kanske?
  8. Första riktiga kärlek: Kim Hassel 
  9. Första piercing: Öronen
  10. Första konsert: Hmm.. ?


Nio senaste:

  1. Senaste alkoholdrycken: Chapell Hill (Vin) från förra helgen
  2. Senaste bilfärd: I måndags hem från stugan
  3. Senaste filmen du såg:  Djävulen bär prada (Såg den inatt för tusende gången)
  4. Senaste ringda telefonsamtal: Pappa
  5. Senaste bubbelbadet: Åh det var länge sen... :-(
  6. Senaste spelade cd: Johnny Cash imorse
  7. Senaste kyss: Av han, ca 3 veckor sen
  8. Senaste gången du grät: I natt
  9. Senaste måltiden: Blodpudding och bacon till middag, alldeles nyss ;-)


Åtta har du nånsin:

  1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej?
  2. Blivit arresterad: Nej
  3. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
  4. Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha oja, många gånger ;-)
  5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, tyvärr så har jag faktiskt gjort det.
  6. Haft ett one night stand:  Ja
  7. Busringt till någon: Ojaaaa, många många gånger.


Sex saker du gjort idag:

  1. Duschat
  2. Varit på stan med puppisarna
  3. Lagat mat
  4. Städat
  5. Borstat tänderna
  6. Ätit


Fem favoritsaker utan rangordning:

  1. Musik
  2. Smink 
  3. Mobilen
  4. Vin 
  5. Datorn


Fyra personer du kan berätta allt för:

  1. Nathalie Söderlund 
  2. Emma Björk
  3. Therese Gamander 
  4. Daniel Kerfstedt


Tre val:

  1. Blått eller rött? Rött, absolut
  2. Sommar eller vinter? Just nu sommar, men jag älskar vintern också.
  3. Choklad eller chips? BÅDA ;-)


Två saker att göra innan du dör:

  1. Hitta den "rätta" och skaffa familj
  2. Hoppa bungyjump :-P


En sak du ångrar:

  1. Jag ångrar alla saker jag har gjort som har sårat mina nära.

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
  1. Nathalie
  2. ??? 
  3. ???
  4. ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback