Lördag

En trött dag är det idag, vaknade vid 12. Gick ner och tog en snabbdusch sen käkade jag frukost som bestod av chips, cider och en macka :-P Nyttiga jag. Sen påbörjade mitt friskvårdsarbete om ryggskott som vi började med för kanske 2 månader sen. I alla fall så började jag idag och gjorde klart det också och skickade in det så det kändes verkligen skönt.

Igår åkte jag till Nathalie vid 8-tiden. Jag, Nathalie & Amina packade upp lite och försökte sätta ihop köksbordet och stolarna bordet gick bra men stolarna hade jag kunnat sparka sönder. Vid tio tiden kanske så gick vi ner till Robin & Jonne där det var fest.. Jag var nykter men dom andra drack. Hade en trevlig kväll trots att det blev lite småtjaffs och sånt på slutet. Tog kvart över 1 bussen hem.

Ikväll ska jag nog vara med björkan och se på film om jag inte är för trött. Känner mig jätteseg och känner verkligen för en lugn och skön kväll ensam hemma bara. Det är ju också American Pie 3 - The Wedding ikväll på 4:an. Har bara sett den en gång på bio för några år sen så ser den gärna igen :-)

Blir nog inte så lugnt på sista iaf, ska dela en låda vin med Amina dvs 2 flaskor vin var :-P haha. blir nog en trevlig fylla det. Ska iaf försöka att inte bli så full men jag vet ju hur det oftast brukar sluta. Hehe..

Näe nu ska jag spela lite supermario, bitch eller corounne. Ska också kolla om jag ska sätta på ett par lösnaglar ikväll, har ju 3 förpackningar, lika bra att använda några :) Var ju ett tag sen..


Ha en trevlig lördagskväll :-)



jessss


image71

Mina jeans som jag köpte igår på gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback