Måndag

Denna natt var jobbig, lyckades äntligen somna vid 5-tiden. Huva! Sen vaknade jag vid 7. Låg halvvaken till 8 ungefär då jag klev upp och ringde till läkaren. Efter lång väntetid kom jag äntligen fram. Fick tid imorgon kl 11. Sen tog jag täcket och kudden och la mig i soffan och kollade på nån skitfilm på showtime.. somnade efter en stund. Sov väl någon timme eller så, men vaknade ett antal gånger av att telefonen pep till.
Tack alla för alla fina grattis-sms jag har fått idag :)
Fick även ett paket från "Banverket" idag. Det var från Noliamässan då det var nån tipstävling och gissa plastbitar. Jag hade alla rätt på tipstävlingen och på att gissa plastbitar var jag en utav dom som hade gissat närmast så jag fick ett stort badlakan med fia m. knuff på och så spelgrejer till det. cooolt. plus en kortlek :-P
Passande att få det idag på min födelsedag ;-D
För övrigt suger min födelsedag :-P Jag vill inte vara sjuk. Ville ju att mina puppisar skulle komma till mig på tårta, men nu gick ju inte det :-( jävla kukbajs! får fira med pappa & brorsorna då. Mamma jobbar ju som vanligt :-(

Näe pallar inte att sitta här mer nu. febern tar död på mig snart :-(

SÄG GRATTIS ;-D



jessss   - 19 år ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback