Något fel

har det varit på bloggen idag. Jag har ju skrivit miljoner inlägg men inget publiceras. Kommer bara upp någon text hela tiden, snark =/
Idag har jag väl inte gjort så mycket, satt och spelade Yatzy till halv 5 inatt :-P sen klev jag väl upp vid halv 12 och kollade på desperate housewives. Åh sååå bra. Sen började jag tvätta och städa.
Efter det så blev det en promenad med brorsan och hunden ner till ica där jag inhandlade massssor med godis som jag nu har svullat i mig hela kvällen ;) yummiee. mår dock illa som satan nu =/ men det vare värt ;)
Ännu en nykter helg för lilla mig. Var ju tänkt utgång imorgon för att fira att jag fyller år på måndag. Men pank är man.. Så det kanske blir en nykter utgång? Skulle jag egentligen inte ha något emot. Bara jag får umgås med människor så är jag faktiskt väldigt nöjd ;)
Imorgon kommer mormor & Roffe hit också. Dom tänkte fira mig då antar jag :-P
Så då ska vi grilla och äta gott.
Och på måndag, på min födelsedag kommer mina puppisar hit och äter tårta :-) Alla som vill får komma :-p

Mycket är rörigt nu, ena sekunden mår jag jättebra men andra sekunden vill jag bara sjunka ner och gråta. Jag känner mig så vilsen, jag kan inte riktigt hitta mig själv. Jag känner mig verkligen som en förvirrad, rädd tonåring igen som söker sin identitet. Vem är jag, vad är mina mål här i livet, vad är det jag vill, vad har jag för åsikter? Jag känner mig som en helt främmande människa för mig själv just nu. Vet varken ut eller in..
Och inget blir faktiskt bättre med tiden. Det är bara jag som kan göra något åt det.
Men jag har inte orken nu, det går bara inte.
Jag känner mig så fruktansvärt ensam. Ibland känns det verkligen som att jag är helt själv. (Jag vet att jag inte är det) Men det känns så bara.. Så upplever väl alla ibland?
Jag är rädd, så himla rädd för allt. Allt skrämmer mig..
Jag är så osäker, främst på mig själv. Det finns nog ingen som har så dåligt självförtroende som jag har nu. Jag känner mig bara så helt värdelös, som att jag inte göra någon nytta alls. Och den känslan är inte rolig. Det känns hemskt.
Så fick jag höra en sak idag som inte alls var rolig. Jag kan ju säga att det tryckte ner mig ännu mer, sänkte mitt självförtroende hundra gånger till. Det högg till och det gjorde så ont.
Men, bara sanningen eller?

Näe jag ska nog ta och försöka sova nu. Mormor & Roffe kommer ju vid halv 12 imorgon bitti och jag ska hinna städa klart och duscha & göra mig i ordning tills dess? :-O fyfan.

Men godnatt, hoppas alla har haft en trevlig fredagkväll.


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback