Nothing else matters

lyssnar på metallica nu, så jävla bra.

Mamma slet mig upp ur sängen för ca en timme sen. Jag var helt slut! Var vaken till halv 7 imorse så inte konstigt att jag var så trött.

Vad gör du mot mig?? Mår du bra när du får trycka ner mig såhär? Mår du bra nu när jag faller? Du krossar mig. Du gör mig så illa. Du har skadat och sårat mig så mycket, som ingen annan nånsin har gjort.
Jag trodde annorlunda om dig. Jag trodde inte att du var sån.
Men nu känner jag dig inte längre, du var visst en helt annan människa än vad jag trodde att du var.
När är du nöjd? När jag ligger där, och inte har någon ork kvar. Då när jag inte lever längre. När jag är död. Helt hjälplös. Är du nöjd då? Har du då fått som du velat?
Du gör mig sjuk i huvudet. Du förstör mig!
Låt mig bara vara....



jessss - cryin' on the inside, bleedin' on the outside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback