Ny vecka

nya tag. Eller?
Igår var vi lediga så idag var första skoldagen då. En jävligt dryg dag. Började iofs morgonen med en två timmars föreläsning av en kille från mansjouren. Och även om jag inte riktigt hade samma åsikter som han så var det verkligen den bästa föreläsningen jag någonsin varit på. I hela två timmar orkade man lyssnade och allting var intressant hela tiden.. Han var riktigt rolig och bjöd verkligen på sig själv och lät alla uttrycka sina åsikter. Får se om persson skickar in en dagens ros till han imorgon i tidningen då :P
Sen hade vi lunch, en kort sådan eftersom föreläsningen drog ut på tiden. Sen hade vi samhälle och där har jag ett hemprov som jag ska göra eftersom jag missade det när jag var sjuk. Det är på ekonomiavsnittet som jag inte fattar nånting utav. Sen har vi tydligen prov i samhällen nästa vecka också, på Media. Herregud jag har i princip missat två avsnitt från samhällen under den här tiden. Jag har hur mycket som helst att göra, men bara 18 skoldagar kvar. Känns inte så bra :-/ Den 7:e maj har vi studentfotografering också, lite väl tidigt tycker jag men men. Tur att man har hittat sin studentklänning då.

Klockan är kvart i 1. ska upp om 5 timmar och har nationella direkt imorgon bitti i flera timmar. snaaark! men jag kan verkligen inte sova. gick och la mig för 2 timmar sen. men gav upp. det är svårt att sova när man är så ledsen.. kände mig så förstörd ikväll, så sårad.. jag vet inte varför. men jag orkar inte med det här tjaffset. hur jag än gör och försöker så lyckas jag alltid förstöra. dom människorna som jag tycker om mest och värderar högst lyckas jag i slutändan få till att hata mig. det känns som att du och jag bara glider ifrån varandra. det känns inte som vi har något gemensamt längre. det känns inte som att jag kan prata med dig längre. allting är bara så spänt.. och ikväll blir det nästan droppen.. men jag tycker om dig så mycket och jag är så rädd hela tiden för att mista dig. jag menar aldrig något illa.. förlåt förlåt...

ska försöka sova nu iaf och inte tänka så mkt....


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback