Panikångest

Jag har panikångest, försöker att sova men det går inte. Det gör så ont och trycker så över bröstet. Det känns som att jag inte kan andas.. Måste boka en akuttid hos kuratorn imorgon. Kanske hon kan hjälpa mig bättre den här gången. Jag klarar inte det här ensam längre. Den här gången vill jag och tänker söka hjälp. Jag måste göra det. Seriöst jag sover nästan aldrig mer än 4 timmar per natt nu. Jag förstår inte själv hur jag orkar. Och sen på dagarna är jag helt slut, kan inte koncentrera mig och orkar inte nånting. Ligger bara död i soffan framför tv:n tills jag ska gå och lägga mig typ.
Men jagvill samtidigt inte börja äta någon medicin, jag törs inte. Vill kunna klara mig igenom det här själv..
Förlåt mamma, förlåt pappa. Jag har gjort er så besviken.. Det gör så ont i mig, detta är orsaken till ångesten. Förlåt så mycket.. förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt, jag älskar er


:'(((((((((((((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback