Patetisk

Jag känner mig verkligen patetisk.
Vad bestod gårkvällen utav? Hmm jo, jag satt vid datorn och spelade bitch & super mario tills jag somnade. Vad har jag gjort idag? Hmm, hjälpte pappa och riva farstun på dagen, var ut och gick en stund. Sen har jag suttit här, vräkt i mig precis lika mycket godis som igår (alldeles för mkt med andra ord) och spelat bitch och super mario. Är inte det patetiskt? På en fredag & lördag kväll. Alla andra är säkert ute och festar eller kollar på film och umgås. Men inte jag heller.. Är så jävla less på helger. Vill bara ha vardag så man kan göra något.
Känns som att jag bara blir mer och mer deprimerad för varje dag jag går runt här hemma. Kommer man ut och göra någonting så tänker man i alla fall på annat och slipper tänka på "det där".
Ska snart ta den andra datorn och kolla på The holiday och sen antar jag väl att jag ska sova. Imorgon ska vi flytta in all ved plus att det är massor som ska huggas. Sen kommer jag väl tillbringa kvällen antingen här eller framför tv:n.
Näe jag orkar inte skriva mer nu, är inte på bloggarhumör idag.
Tack o hej

jessss


image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback