sportlovslashpåsklov

image40
Min kära farmor & farfar, dock inte en ny bild från i helgen, men fin ändå <3


image41
"Huvudstugan", skotergaraget bakom och dasset längst uppe :-P


image42
"Nybygget", "Lillstugan" och bilen


image43
Jag, Jocke & Lollo fördrev tiden med att buzza, alltså spelet buzz inte knulla :-P


image44
Dom buzzade också ;-)


image45
Våran otroligt söta tremänning Albin som är 8 månader och kusin Lovisa såklart :-D



Åh vad jag vill ha barn nu känner jag. Gosade som sjutton med den här lilla sötpluppen i förrgår. Huva, så stilig han är ;-)
Sådär nu har jag lagt upp lite bilder från stugan, både sport och påsklovet. Några få finns här då som ni ser men resten finns självklart på min bilddagbok,
http://jess.bilddagboken.se Jag har också en länk dit här på min sida för er som inte har sett det.
Ta en kik vettja, och kommentera gärna.

pussss & hejs
jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback