The devil wears prada

Ligger i sängen nu, som jag iofs har jag gjort i princip hela dagen.
Har nyss kollat på Djävulen bär prada för tusende gången kanske, men den är så grymt bra :-P
Sen har jag väl inte gjort så mycket annat ikväll, såg på hockeyn förut såklart. Så hääärligt att Modo vann. En riktigt bra match var det, äntligen lite fart på dom.
Hade tänkt att försöka sova nu.
Ska kliva upp vid 10 imorgon och åka till stan med Nathalie & Amina(?), kanske skulle Björkan hänga på också.
Jag ska gå på Ego imorgon och säga upp mitt träningsavtal. Sen vet jag inte, leta efter skor till studentbalen och klänning till studenten.
Näe nu orkar jag inte spela mer, ska kolla hur LITE pengar jag har kvar på kontot och sen ska jag spela lite bitch innan jag somnar.

Godnatt!


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback