The Holiday

Håller jag på och laddar ner nu.. Åh jag har velat sett den så länge.. Hoppas den blir klar idag så jag kan se den ikväll eller något.
Försov mig imorse, haha. Skulle ju gå till bussen vid halv 11 så jag skulle kliva upp vid 9. Hmm mamma ringde och väckte mig vid 5 över tio typ. Skyndade mig och klädde på mig & så. Jag hann i alla fall.
Jag har halsfluss nu. Det är därför som utslagen har kommit tillbaka, dom kan göra det om man för en infektion i kroppen såhär snabbt. Så nu har jag fått ett annat pencillin som jag ska äta 3 ggr om dagen i 10 dagar. Huva, jag får aldrig bli frisk. Läkaren skrev också ett sjukintyg åt mif från den 2:a april när jag blev sjuk, också hela den här veckan ut. Hon sa att jag måste vara hemma minst resten av den här veckan.
Fyfan vad jag kommer få plugga asset av mig sen. Missar ju hur mycket som helst nu :'(
Och jag känner mig helt slut.. Kroppen är död på mig. Jag orkar knappt sitta här.. Det blir 10 minuter i taget ungefär sen måste jag vila ett tag. Om jag bara blundar så somnar jag på en gång. Även om jag sitter, det är helt sjukt.
Måste vända tillbaka dygnet iaf. Riktig sömn gör ju att jag blir snabbare frisk. Så att vara vaken till allt från 3 på natten till 6 på morgonen får det vara slut med nu.
Näe nu ska jag ta och göra en macka eller något och se om jag får i mig den
sen ska jag väl sova en skvätt till, snark!

jessss


image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback