Tillbaka

nere i skiten igen. Så känns det just nu.. Jag kan inte beskriva känslan.
Igår kväll när jag gick och la mig kom ångesten krypande igen. Jag fick panik!
Visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag bara låg och grät tills jag äntligen somnade.
Drömde hur mycket mardrömmar som helst inatt, vaknade flera gånger alldeles genomsvettig
och kudden dyngsur efter alla tårar. Allt kändes så verkligt.
Det gör bara så jävla ont, om jag kunde beskriva smärtan, men det går inte.
Jag tyckte att allt gick så bra, och så blir det såhär, igen!
Du är en jävla idiot!
Jag orkar inte ens skriva mer.. Jag får inte ur mig nånting. Allting är bara som en stor klump i magen. En hård stor smärtsam klump som vägrar att försvinna.
Du kan faktiskt dra åt helvete, jag tänker inte bli mer sårad och ledsen på grund av att du beter dig som ett jävla svin. Nu har jag verkligen fått nog, på riktigt! Nu finns det inget som går att göra åt det här. Det hela gick över gränsen för länge sedan..
Jag kan verkligen inte fatta hur jag kunde vara så kär i dig. Så illa som du beter dig. Fast du gjorde kanske inte det då? Det kanske bara är nu som du är ett stort jävla egoistiskt svin.

Näe nu ska jag se på "Over the hedge" och fortsätta ha ont i min mage. Har fått mens nu, för första gången på 8 månader. Har inte haft det sen i augusti :-/ huva. Ont har jag!



Aja, ha en sån jävla trevlig kväll!!!!!!!


jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback