Torsdag

Vaknade vid ett-tiden idag, blev väckt av en jävla äckelfluga som flög runt i ansiktet på mig.
Skulle ha klivit upp tidigare men men. Somnade inte förrens vid halv 6-6 imorse. Gick ner och la mig i soffan vid 4 halv 5. så somnade jag inte och mamma klev upp vid 5 så då gjorde jag henne sällskap sen gick jag och la mig i soffan igen och då äntligen somnade jag.
Jag har i alla fall nyss kollat på the holiday, åh vad jag älskade den filmen. fyfan..... så grymt bra.. den borde ni alla ta och se..
nu ska jag väl ta en snabbdusch och sen ta tag i skolarbeten tänkte jag. har verkligen ingen ork eller lust, men jag måste. har förövrigt nationella prov i sv B nästa vecka. känns inte sådär jättebra.. kan inte ens minnas när jag hade en svenskalektion sist? tydligen så har iaf läraren sagt att om man får ig på nationella så har inte det ngt alls med betyget att göra. men så säger lärarna alltid och sen får man ig iaf. men det är väl bara att gå dit och försöka och göra det bästa utav situationen.
näe nu ska jag ta och gå ner och göra lite frukost och sen duscha så man känner sig som en människa igen.
bye bye


jessss


image57
Cameron Diaz och Jude Law från "The Holiday"

image58
Jude Law, han är ju bara såååååååå snygg.

image59
Jude Law och Cameron Diaz igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback