what a day

Började morgonen med att försova mig, inte så konstigt eftersom jag sov ca 3 timmar inatt. somnade efter 3 någon gång.. låg och funderade och tänkte så länge. hade också sån panikångest att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. det värsta som finns är att somna in och vara ovän med någon eller ledsen. jag kan verkligen inte somna då. men i alla fall, hade nationella idag, från halv 9 på morgonen till 2 på eftermiddagen. själv gick man vid 10 :-P fyfan, det gick så sämst. jag skrev i alla fall om vad som är inne och ute, det var den enda uppgiften som jag tänkte att jag kanske kunde ha någon chans att få godkänt på. man skulle skriva en krönika. huva! det visade sig även att vi allihopa hade skrivit om samma :-P
efter det så gjorde jag och björkan klart vårat projektarbete, gjorde framsidan och projektrapporten. känns så underbart skönt och nästa fredag ska vi redovisa för tvåorna. Kan inte fatta att man egentligen ska lägga ner 100 timmar på den här kursen. vi har inte ens lagt ner 10 timmar :-P hahaha. men jag tycker att vi har gjort arbetet bra ändå under omständigheterna.
sen gick jag och björkan på stan, jag köpte lösnaglar med fransk manikyr och små söta blommor på till balen, hårläggningsspolar till balen, nån läggningsvätska, hårnålar, hårsnoddar, en kam och hårfärg. så nu har jag väl allt klart till balen. ska köpa 2 förpackningar till med hårläggningsspolar, pappa testade göra mitt hår ikväll och det räckte till 2/3 av håret ungefär och då hade jag köpt 3 förpackningar, så med 2 förpackningar till blir det nog finemang. tänkte att att jag skulle köpa något att ha på mig på mösspåtagningen också och ångrar verkligen att jag inte köpte den där tröjan, men skitsamma. sparade ju lite pengar iaf! och tur har vi att Uffe ska fotografera oss till balen & studenten. behöver bara betala 500 kr för alltihopa.. det är mycket pengar men bra mycket billigare om man ska gå nån annanstans. så det är jag skitglad över, tack nathalie och uffe :-)
var och käkade på biteline idag med familjen, var väl sådärgott. jag har tappat matlusten helt.. kan klara mig hela dagar utan att äta något. jag förstår inte vad det är för fel? så illamående. kanske har med att göra att jag har ätit pencillin i typ 3 veckor nu. blir sista dagen imorgon. tyvärr så känns det som att utslagen har börjat komma tillbaka, IGEN snark suck bläää. så om det inte blir bättre i helgen så ska jag till läkaren nästa vecka. får se vad hon skriver ut för pencillin då.. herregud. ska jag aldrig få vara frisk? allting började på sportlovet, så man kan säga att jag har haft den här infektionen i ca 2 månader nu.
tänkte att jag skulle försöka somna redan nu för en gångs skull, kan ju vara skönt att sova lite mer än 3 timmar för omväxlings skull. ska kliva upp vid halv 6-6 imorgon bitti!
jag slutar iaf hyffsat tidigt imorgon, skönt är väl det. synd att jag har inte en aning om vad jag ska ha för skor? har såna skavsår att det bara blöder & blöder.. helt trasiga är mina hälar. jävla ballerinaskor och pumps. får väl bli gympaskor(iuh) imorgon då, snark.

snart är det första april, då blire vindrickning med brudarna. jag ska dock tare hyffsat lugnt, bara 1-2 glas vin. har mycket roligare då och litar inte på mig själv längre när jag dricker.. så fredag och lördag blir iaf lugn :-)
om ca 3 veckor är det mösspåtagningen och balen. åhhh vad jag längtar, hoppas mitt ansikte är tillbaka tills dess. läkaren får så jävla lov att fixa det på något sätt..

näe nu blire lite couronne en snabbis sen sova.

godnatt



jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback