yeeessss

Skönt det är att skriva av sig, även om det där är gamla texter som jag skrev för länge sedan. Den tiden då jag var tillsammans med mitt ex och mådde som dåligast. Städade ju rummet i helgen och hittade en hel bunt med saker jag skrivit.

Huva, idag har jag inte fått mycket gjort. Kände mig alldeles svimfärdig förut så då tog jag tempen som visade på 39 grader. Så det blev inte mycket till pluggning. Har legat i soffan hela kvällen framför tv:n och knaprat alvedon och druckit 100 liter vatten tror jag. Har lyckats tvätta lite i alla fall.
Vill sova nu men jag är alldeles för trött för det, ligger i sängen nu. Tänkte väl slå på en film eller något så kanske man somnar. Kan inte vara vaken hela nätterna och sova hela dagarna, det fungerar inte.
Jag tror iaf att "utslagen" har blivit bättre. Dom flesta håller på och lägger nu. Huden är alldeles stenhård, huva det känns så äckligt. Och så hade jag ett "utslag" på ett födelsemärke i ansiktet, så knåpade jag sönder den och självklart började jag blöda som en toook. blödde till och med igenom handduken. Så nu har jag plåstrat om mig självordentligt. Men jag har lyckats att nästan inte klia nånting idag.. Det är ju något positivt iaf.

Usch det känns som att jag missar så otroligt mycket i skolan nu. Skulle ha en gruppdiskussion/prov idag på samhällen, på ekonomiavsnittet som är utav de största och viktigaste. Men jag har mailat samhällsläraren och frågat om jag kan få någon skrivuppgift eller något att göra. Jag har ju varit på nästan alla lektionerna och gjort uppgifterna så det vore ju tråkigt om jag fick ig på den här delen bara för att jag är sjuk. Men det ordnar sig säkert! Imorgon måste jag verkligen skicka uppvärmningsprogrammet på projektarbetet till barbro så att hon kan göra i ordning det åt oss. Förstår inte riktigt vad det är vi ska göra? Och Emma är ju nånstans utanför Afrika så hon kan ju inte hjälpa mig :-P men det löser sig.

Åh jag längtar så mycket tills på fredag, då ska jag äntligen få träffa mina kusiner, faster och farmor & farfar igen. :-) Har saknat alla så mycket.. Vi har mycket att ta igen nu kan jag lova :-)

Näe nu ska jag som sagt slå på en film och försöka somna.

En tanke till mitt hjärta <3 du klarar det här, älskar dig!


godnatt
jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback