071217

Och idag, mina kära läsare, är det bara en vecka kvar till Julafton. Men vart är den där underbara julstämningen som man brukar känna varje år? Vart är julkänslorna som alltid brukar ploppa upp strax innan jul? Har inte fått den rätta julstämningen än, vilket känns tråkigt. Jag får hoppas på att den dyker upp lagom till Julafton i alla fall.

Aya, vaknade i alla fall för ca tio minuter sen, med näsan proppfullt av elakt förkylsningsgegg, ont i halsen, ont i bihålorna och allmänt trött och ont i hela kroppen. DET ÄR INTE SANT!!!! Jag får inte vara sjuk nu, jag låg hemma måndag-torsdag förra veckan för hjärnskakningen, jag kan inte vara hemma något nu för att jag är sjuk. Huh, jag kommer få en stor spark i arslet. Närå, men jag vägrar vara hemma helt enkelt. Måste jobba, måste jobba, måste jobba! Alvedon och vitaminer ska jag trycka i mig nu..

Just det, har glömt en annan sak, vi har inte kvar våra kissar längre, dom har flyttat till ett annat och mycket bättre hem, dom kommer trivas där jättemycket. Vi ansåg i alla fall att vi inte kunde ha kvar dom. Men huh, så jobbigt det är att vara utan dom små liven. Dom är ju så söta (oftast i alla fall)..

Nee, nu ska jag gå ner och trycka i mig mängder av te, sen ska jag bara ligga i soffan och vila och se på Greys Anatomy.
Ha en bra måndag alla!
(:


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback