071228

Så var det fredag idag då och denna vecka är snart slut. Huh, tiden går så fruktansvärt fort, alldeles för fort.
Klev upp vid 11 imorse i alla fall, trött och kanske inte på världens bästa humör. Min dag var ju tänkt att spendera med Dessan, men har ju varit tvungen att vara hemma och vänta och se om mitt paket kommer. Och, mitt paket har kommit, men får inte hämta ut det förrens efter klockan 17. Så den här dagen får jag spendera med att inte göra något, bara vänta på mitt dumma jävla paket.
Har tagit en promenad med hunden i alla fall, gick bort till graven också. Svårt att hålla tårarna borta! Saknar dig. Sen har jag nog inte gjort så mycket mer idag? Lyssnat på massa bra rockmusik och lagat lite mat. Ska snart gå ner och tömma diskmaskinen och städa i ordning lite i köket och sedan fixa till mina lösnaglar. (:
Vid halv 5 kommer Danne, då ska vi hämta ut mitt paket, sen åka på bolaget i Kvissle och inhandla alkohol inför Nyår, jag vet fortfarande inte vad jag ska göra?!?!?! och sen ska vi åka hem och ha världens myskväll.

Ha en trevlig helg alla, själv ska man jobba!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback