071229

En dag närmare ett nytt år.
Kom hem från jobbet för ca en timme sen. Har väl gått bra att jobba idag, sjukt mycket folk när jag började, men vid 17-tiden så dog det ut. Vi skickade hem personal och från typ 18-tiden så gick jag över till Självscanningen istället. Skönt att slippa kassan.
Igår hade jag och älsklingen världens myskväll, handlade italiensk mat och lagade, jättegott var det. Sen låg vi i sängen och myste i typ två timmar, sen vid 22 åkte vi ner till stan och solade solarium och jag brände sönder mig totalt, har blivit mobbad hela dagen på jobbet, ser ut som en brandbil enligt någon, som en jultomte enligt Jannike och som Sebastian i Lilla Sjöjungfrun enligt Katarina, haha. Aya, efter det såg vi på film och myste bara och till sist låg vi i sängen och kollade på Greys Anatomy. En underbar kväll med gos.
Vaknade vid 11 imorse, duschade och gjorde mig i ordning, så åkte vi till pizzerian och käkade kebab till frukost, nyttigt värre(?), sen skjutsade Danne mig till jobbet.
Nu ska vi snart se på film.
Sitter och kollar på lite resor till Italien, dit ska jag och älsklingen åka i sommar. Så himla fint och god mat, kommer bli underbart mysigt. Dags att spara pengar redan nu..

Neej nu ska jag njuta av dom sista timmarna tillsammans med min älskling, för imorgon lämnar han mig och åker till Åre och kommer inte hem förrens sent på torsdag kväll :( Hoppas dagarna går fort.
Gott nytt år på er alla ifall att jag inte bloggar något mer.

Kramis



image194


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback